HTML

A boldog kismama

Hogyan legyünk csinosak,egészségesek s miképpen ellensúlyozzuk a hormonok hatását édesanyaként.Eddig nem találtam a boltokban olyan könyvet,ami arról szólt volna,hogyan érezzük anyaként is nőnek magunkat.Ezért saját tervet kellett kidolgoznom ahhoz,hogy boldognak,egészségesnek érezzem magam.Ezeket az ötleteket és tippeket osztom meg Veletek.Mivel ezek személyes tapasztalatok,blogomat inkább csak útmutatónak ajánlom.Sok témára ki fogok térni,babás,mamás dolgokra is,lesz,amit majd ismerősnek találsz,néhányat pedig nem.Mielőtt belevágnék,először is gratulálni szeretnék az anyukának!Sok szerencsét mindenkinek!

Friss topikok

Archívum

Vonzó nő=Vonzó kismama Bőrápolási ötleteim

2012.02.22. 08:18 Elektra21

Szülés óta nagyon megváltozott a bőröm.Terhességem alatt még különösebb változást nem vettem észre,nekem nem lett ragyogóbb rugalmasabb a hormonok működése miatt.

Azért is választottam ezt a témát,mert sok kismamától hallottam,hogy a bőrével elégedetlen.

Szerencsém van,mert nem híztam sokat a terhesség alatt,viszont,ami talán még ennél is rosszabb 10 kilót fogytam viszonylag gyorsan.Nem fogyókúra eredménye a gyors fogyás,terhességem másik "mellékhatása" a felgyorsult anyagcsere lett.

Egy évvel a szülés után még mindig érzem a hormonok játékát.Néha engem is elárasztanak a pattanások,megelőzésként a létező összes arclemosót kipróbáltam,de egyik sem segített,ezek mellett szinte rendszeresen voltak pattanásaim.A megoldást nekem az Oilatum szappan jelentette.Eredetileg Noelnek vettem fürdetéshez,mert kipattogott a melegtől,de aztán egyszer sem használtuk.Viszont nekem elfogyott az arclemosóm,megfeledkeztem róla,és reggel ott álltam a fürdőszobában tanácstalanul,akkor néztem rá a szappanra...Gondoltam ha 1000 Ft körül van az ára...csak nem tesz rosszat az arcbőrömnek...

És láss csodát bevált,de még hogy...Lényegesen javult a bőröm állapota.Reggel-este arclemosáshoz ezt használom.

A tökéletes arckrémet sajnos még nem sikerült megtalálnom,örülnék,ha leírnátok nektek mi vált be a leginkább...Tervezem,hogy a jövőben kísérletezem ezekkel is,és kipróbálok jó párat,talán erről is lesz egy bejegyzés :)

Amik nekem nagyon bejöttek:

Bár még csak 24 éves vagyok,de a fogyás megviselte a bőröm,és elvesztette a selymességét és a rugalmasságát.Nekem a Dove termékei váltak be a legjobban,a visiblecare tusfürdők is szuperek,most a Pro Age Bőrtápláló termékcsaládot használom,tusfürdő+testápoló.Fantasztikus.Kb egy hónapja használom,és a bőröm újra a régi.A másik termék amit a képen láthattok,az Avon Japán szaké és rizs szemkörnyékápolója,szintén egy nagyon jó termék,bátran ajánlom mindenkinek aki a kialvatlanság szeme alatt látható jeleit szeretné minimalizálni.




















A cink,C-Vitamin és a halolaj segítenek helyreállítani a bőr egészségét.Ezt táplálékkiegészítő formájában is szedhetjük.

A kacsók...Krémezzük rendszeresen a kezünket!A sok kézmosás,mosogatás,mosás megviseli a kéz bőrét is.Az összes kézkrémet kipróbáltam.Igazából egyik sem tud csodát tenni.Mosogatáshoz és mosáshoz húzzunk gumikesztyűt,hogy védjük a kéz bőrét,és naponta többször krémezzük be a kezünket,mindegy mivel,bár ha ki kellene emelni a legjobb terméket,akkor  Dr. Hauschka kézkrémet mondanám,természetes alapanyagú,az ára elég borsos,ezért érdemes váltogatva használni egy másik kézkrémmel.

Terhességi csíkokról és narancsbőrről most nem ejtenék szót,mert ettől az két bőrhibától hála a jó égnek eddig megkímélt a terhesség és a múló idő.Igazából nem nagyon tettem közvetlenül ezek ellen semmit,4-5 kg körül híztam a babával,53-ról indultam,57-el mentem szülni,és rendszeresen sportoltam szülés előtt is...sokat köszönhetek a gyors anyagcserének is,a méreganyagok gyorsabban távoznak a szervezetemből.Sok folyadékot kell fogyasztani,így a bőrünk sem szárad ki.

Mára ennyit,megyünk reggelizni Noellel,illetve ő már reggelizett,de kap egy bancsit.

Szép napot mindekinek!

Szólj hozzá!

Címkék: terhesség szülés kismama kéz testápolás bőrápolás arcbőr

A bejegyzés trackback címe:

https://boldogmami.blog.hu/api/trackback/id/tr94168601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása